အမေရိကန်တစ်နိုင်ငံလုံးရဲ့ ၁ နှစ်စာဝင်ငွေထဲ YouTube တစ်ခုတည်းကနေ ဒေါ်လာ 55 ဘီလီယံ ထည့်ပေးနိုင်ခဲ့

2024 ခုနှစ်မှာ YouTube နဲ့ ဆက်စပ်တဲ့ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေဟာ အမေရိကန်နိုင်ငံရဲ့ GDP ကို ဒေါ်လာ 55 ဘီလီယံအထိ မြှင့်တင်ပေးနိုင်ခဲ့ပါတယ်။ ဒါတင်မကသေးဘဲ YouTuber ပေါင်း ၅ သိန်းနီးပါးကိုလည်း ဖန်တီးပေးနိုင်ခဲ့ပါသေးတယ်။

ဒီလောက်ကြီးမားတဲ့ စီးပွားရေးအကျိုးသက်ရောက်မှုကို YouTube တစ်ခုတည်းကနေ ဘယ်လိုဖန်တီးနိုင်တာလဲဆိုတာ စိတ်ဝင်စားစရာပါ။ တကယ်တော့ YouTube စီးပွားရေးစနစ်ဆိုတာ Creator တွေ၊ YouTuber တင်မကပါဘူး။
သူတို့နဲ့အတူလုပ်ကိုင်နေတဲ့ တည်းဖြတ်သူတွေ၊ စီမံခန့်ခွဲသူတွေ၊ စျေးကွက်ရှာဖွေရေးသမားတွေ၊ နည်းပညာပိုင်းဆိုင်ရာ ပံ့ပိုးသူတွေအထိ အားလုံးပါဝင်နေပါတယ်။ ဒါ့အပြင် Patreon၊ Spotter လို အထူးဖန်တီးထားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းတွေကလည်း ဒီစီးပွားရေးစနစ်ရဲ့ အရေးပါတဲ့အစိတ်အပိုင်းတွေပါပဲ။

ဒီလိုမျိုး ကြီးမားတဲ့အောင်မြင်မှုကို YouTube ဘာကြောင့်ရနိုင်တာလဲဆိုရင် သူ့မှာထူးခြားတဲ့ ဝင်ငွေဖန်တီးနိုင်စွမ်းရှိလို့ပါပဲ။ YouTube Partner Program ကနေ Creator တွေဟာ ကြော်ငြာတွေကနေရတဲ့ ဝင်ငွေရဲ့ 55% ကို ရရှိပါတယ်။

MrBeast လို ကြီးမားတဲ့ YouTuber တွေတင်မကပါဘူး၊ အလယ်အလတ်တန်းစား YouTuber တစ်ယောက်တောင်မှ တစ်လကို ဒေါ်လာထောင်ချီပြီး ရနိုင်ပါတယ်။
ဒါပေမယ့် ဒီလိုအောင်မြင်နေတဲ့ ကဏ္ဍမှာတောင် အခက်အခဲတွေရှိနေပါသေးတယ်။ YouTuber အများစုဟာ သူတို့ရဲ့ဝင်ငွေကို သက်သေပြနိုင်ပေမယ့် ဘဏ်တွေဆီက စီးပွားရေးချေးငွေတွေ ရဖို့ခက်ခဲနေကြပါတယ်။ ဒါဟာ ဒစ်ဂျစ်တယ်စီးပွားရေးသမားတွေအတွက် အခုထိဖြေရှင်းမရသေးတဲ့ စိန်ခေါ်မှုတစ်ရပ်ပါပဲ။

အနာဂတ်မှာတော့ YouTube လို ပလက်ဖောင်းတွေဟာ ပိုမိုကြီးမားတဲ့စီးပွားရေးအခန်းကဏ္ဍကနေ ပါဝင်လာမှာသေချာပါတယ်။ ဒီနယ်ပယ်မှာ လုပ်ကိုင်ဖို့စိတ်ဝင်စားသူတွေအတွက် အခွင့်အလမ်းတွေဟာ နေ့စဉ်နဲ့အမျှ တိုးပွားလာနေပါပြီ။ ဒစ်ဂျစ်တယ်ခေတ်ရဲ့ စီးပွားရေးပုံစံဟာ ကျွန်တော်တို့ရဲ့အနာဂတ်ကို ပြောင်းလဲပစ်နိုင်တဲ့ အင်အားတစ်ရပ်ဖြစ်နေပါပြီ။