Apple က သူတို့ရဲ့ Maps app မှာ search ads တွေ ထည့်သွင်းဖို့ စီစဉ်နေတယ်လို့ report တစ်ခုက ဖော်ပြလိုက်ပါတယ်။ Cupertino အခြေစိုက် ကုမ္ပဏီက လာမယ့်နှစ်မှာ ဒီ search ads တွေကို app ထဲမှာ ထည့်သွင်းဖို့ ပစ်မှတ်ထားနေပါတယ်။ Apple က စားသောက်ဆိုင်တွေလို စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေကို search results မှာ ပိုထင်ရှားအောင် ပြသဖို့ ငွေပေးချေခွင့် ပေးမယ်လို့ သိရပါတယ်။

Bloomberg ရဲ့ အပတ်စဉ် Power On newsletter မှာ Apple Maps app မှာ ကြော်ငြာတွေ ပိုများများ ပြသဖို့ Apple က လုပ်ဆောင်နေတယ်လို့ ထုတ်ဖော်ခဲ့ပါတယ်။ ဒါဟာ Maps app ရဲ့ search results မှာ ကြော်ငြာတွေ ထည့်သွင်းဖို့ ကုမ္ပဏီက စဉ်းစားနေတယ်ဆိုတဲ့ report ထွက်ပြီး လအနည်းငယ်အကြာမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

Apple က လာမယ့်နှစ်မှာ Maps app ကို ကြော်ငြာတွေ ထည့်သွင်းဖို့ စီစဉ်နေပြီး၊ ပုံမှန် advertising model အတိုင်း စားသောက်ဆိုင်တွေနဲ့ အခြားစီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေကို app ရဲ့ search section မှာ သူတို့ရဲ့ အချက်အလက်တွေ "ပိုထင်ရှားအောင်" ပြသဖို့ ငွေပေးချေခွင့် ပေးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါက App Store ထဲက Search Ads နဲ့ ဆင်တူမယ်လို့ ဆိုပါတယ်။

လက်ရှိမှာ app developer တွေက သုံးစွဲသူရဲ့ query အပေါ် မူတည်ပြီး "promoted slot" မှာ သူတို့ရဲ့ app တွေ ပြသဖို့ Apple ကို ငွေပေးချေနိုင်ပါတယ်။ Gurman က Maps search ads တွေဟာ Google လို အခြားကုမ္ပဏီတွေရဲ့ mapping service တွေထက် "ပိုကောင်းတဲ့ interface" ပါမယ်လို့ ပြောပါတယ်။ ဒါ့အပြင် Apple က သက်ဆိုင်မှုနဲ့ အသုံးဝင်မှုအပေါ် အခြေခံပြီး ပိုမိုပစ်မှတ်ထားတဲ့ advertising အတွက် AI နည်းပညာပါတဲ့ tool တွေကို အသုံးပြုမယ်လို့ သိရပါတယ်။

ကုမ္ပဏီက promoted search results တွေကို sponsored လို့ label တပ်ပြီး သုံးစွဲသူတွေကို အသိပေးမှာ ဖြစ်ပေမယ့်၊ ဒီပြောင်းလဲမှုအတွက် Apple က ဝေဖန်မှုတွေ ရင်ဆိုင်ရနိုင်ပါတယ်။ Maps app မှာ ကြော်ငြာတွေ ပြသခြင်းဖြင့် advertising ဝင်ငွေ တိုးမြှင့်ဖို့ Apple ရဲ့ အစီအစဉ်ဟာ သူ့ပြိုင်ဘက် Google ကနေ စိတ်ကူးရတာ ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ Google ကလည်း စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေကို သူတို့ရဲ့ Maps app မှာ ကြော်ငြာခွင့် ပေးထားပါတယ်။